1 czerwca 2010 15:13 | ID: 219820
2 czerwca 2010 19:07 | ID: 220788
2 czerwca 2010 19:25 | ID: 220804
2 czerwca 2010 19:46 | ID: 220831
2 czerwca 2010 20:22 | ID: 220878
2 czerwca 2010 20:26 | ID: 220881
2 czerwca 2010 20:47 | ID: 220890
2 czerwca 2010 21:01 | ID: 220896
2 czerwca 2010 21:37 | ID: 220924
2 czerwca 2010 21:40 | ID: 220926
2 czerwca 2010 22:51 | ID: 221011
2 czerwca 2010 22:59 | ID: 221017
3 czerwca 2010 16:18 | ID: 221251
3 czerwca 2010 21:56 | ID: 221403
3 czerwca 2010 22:02 | ID: 221410
3 czerwca 2010 22:06 | ID: 221415
3 czerwca 2010 22:31 | ID: 221439
3 czerwca 2010 22:36 | ID: 221444
3 czerwca 2010 22:47 | ID: 221453
08:40:39 TAWS TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:41 A 100 metrów. [przestają schodzić, zastanawiają się nad decyzją]
08:40:42 N 100.
08:40:42 TAWS PULL UP, PULL UP.
08:40:44 TAWS PULL UP, PULL UP.
08:40:46 TAWS TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:48 N 100.
08:40:49 2P W normie.
08:40:49 N 90. [po 7 sekundach lekko się zniżają, oceniają odległość i widoczność]
08:49:49 TAWS PULL UP, PULL UP.
08:40:50 N 80.
08:40:50 2P Odchodzimy. [nic nie widać, więc decydują się odlecieć]
08:40:51 Sygnał dźwiękowy, F = 400 Hz. (Wysokość niebezpieczna) [sygnał potwierdza słuszność decyzji o odlocie, w tym momencie powinien być bezwarunkowo drążek do siebie i odlot]
DO tego momentu wszystko (prawie) jasne. I nagle zaczynają spadać z prędkością 10-12 m/s.
3 czerwca 2010 22:48 | ID: 221454
3 czerwca 2010 22:56 | ID: 221458
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.